joi, 11 noiembrie 2010

Prima postare

Aceasta este prima mea postare pe acest blog. De multă vreme am avut in minte proiectul de a îmi face un blog, dar mi-a fost foarte greu sa îl pun in practică, m-am blocat de fiecare dată la faza de început şi nu am trecut niciodată de ea. Sper că de data aceasta să reuşesc să duc la îndeplinire ceea ce mi-am propus.
Vreau ca pe acest blog (sau în acest blog?) sa scriu lucruri care mă intereseaza pe mine, acestea fiind amenajarile interioare (la nivelul la care le înteleg eu in prezent), dar şi lucruri care s-ar putea să mi se pară demne de menţionat aici.
Ce aşteptari am eu de la blog? Îmi doresc sa devină un spaţiu în care să se nască discuţii frumoase şi interesante, dezbateri argumentate, un loc in care atât eu cât şi cititorii blogului să simtă bine.
Deocamdată nu ştiu aproape nimic despre blogging şi din cauza asta voi face probabil multe greşeli, sper însă să fiţi îndurători cu mine şi de asemenea că mă veţi ajuta să imi repar greşelile.
Un alt lucru pe care trebuie să îl menţionez este că nu sunt obişnuit să scriu cu diacritice şi foarte probabil o să mai scap din când în când câte un “a” în loc de “ă” şi aşa mai departe.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu